Pages

Friday, August 5, 2011

Kes Remaja Setiap Hari Ada Sahaja..... Tidak Habis2

CABUL SISWI BERPACARAN
SHAH ALAM: Keriangan seorang pelajar perempuan sebuah institusi pengajian tinggi meluangkan masa bersama kekasihnya bertukar tragedi apabila dia dipaksa melakukan seks luar tabii dengan seorang lelaki tidak dikenalinya di sini, minggu lalu.

Cerita Lanjut: myMetro | Cabul siswi berpacaran 



 *sekadar gambar hiasan*

TANGISAN TAKUT SISWI BERKEMBAN
ALOR SETAR 3 Ogos 2011 (Rabu): Seorang mahasiswi sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA), menangis teresak-esak dan memohon maaf sambil mencium pipi bapanya berkali-kali ketika dijamin kerana dicekup berkhalwat dengan pasangannya di sebuah hotel bajet, di sini, kelmarin.

Pelajar berusia 21 tahun itu sedang menjalani latihan amali di sebuah syarikat, di sini dicekup bersama pasangannya berusia 21 tahun kira-kira jam 3 petang di sebuah hotel bajet di Jalan Pegawai, di sini oleh sepasukan anggota penguat kuasa Jaik.
Difahamkan, teman lelakinya itu masih menuntut di tahun akhir di sebuah IPTA di Jitra dan menetap di Jalan Gunung Keriang, di sini.

Cerita Lanjut: myMetro | Tangisan takut siswi berkemban

GEMPAK…..PANAS…. AKSI SEKS 2 BERADIK
BUTTERWORTH: Penyebaran rakaman aksi seks sepasang kanak-kanak yang didakwa adik-beradik melalui telefon bimbit menggemparkan penduduk sekitar bandar ini serta mencetuskan kebimbangan mengenai semakin parah keruntuhan moral masyarakat negara ini.
Ini kerana usia pasangan terbabit masih terlalu muda. Budak lelaki terbabit dipercayai berusia antara 11 dan 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 dan 14 tahun.
Aksi berahi mereka dirakam dari pelbagai sudut dipercayai dalam bilik hotel atau motel oleh pihak ketiga berdasarkan katil dan keadaan sekitar.
Cerita Lanjut: myMetro | Ibu bapa, dua beradik terlampau boleh didakwa

SAWAN DITANGKAP KHALWAT
Ini kes pertama membabitkan kejadian seperti ini, tetapi tindakan pantas anggota kita mengawal keadaan menyebabkan remaja itu dapat diselamatkan.

“Bagaimanapun, kita akan menahan remaja itu sebaik keluar wad untuk diambil keterangan dan hanya dibebaskan dengan jaminan keluarga sehingga menunggu tarikh perbicaraan di mahkamah,” katanya.

Menurutnya, di motel sama, pihaknya turut menahan dua pelajar tahun akhir sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA) kerana disyaki berkhalwat, kira-kira jam 5.15 petang.

Beliau berkata, remaja perempuan berusia 19 tahun itu memberi alasan tinggal seorang diri kerana baru pulang bercuti di rumahnya di Johor manakala teman lelakinya berasal dari sini hanya datang menemaninya. 

TANDAS "PORT: PEMUAS NAFSU
MELAKA: Seorang remaja perempuan mengaku ketagih seks sejak setahun lalu apabila menjadikan tandas awam di pekan Bemban, Jasin sebagai ‘port asmara’ dengan kekasihnya.
Remaja berusia 16 tahun itu yang masih bersekolah juga mengaku dia membeli kondom terlebih dulu sebagai ‘persediaan’ bagi memuaskan nafsu bersama kekasihnya berusia 19 tahun yang dikenalinya ketika lelaki itu masih belajar di sekolah sama.

Malah, dia mengaku berulang kali menjadikan tandas itu sebagai port asmara bagi menghilangkan ketagihan seks bersama teman lelakinya.
Cerita Lanjut: myMetro | Tandas ‘port’ pemuas nafsu
* sekadar gambar hiasa*

*sekadar gambar hiasan*
DUA KALI BUAT DOSA
KULIM: Tindakan seorang lelaki yang cuba merasuah penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Kulim (PADK) supaya melepaskannya daripada dikenakan tindakan atas kesalahan khalwat bersama dua remaja di Taman Perumahan Lunas, di sini, gagal sebaliknya dia turut ditahan polis atas kesalahan jenayah berkaitan dadah semalam.
Pegawai Agama Daerah Kulim, Sheikh Radzi Abdul Mutalib, berkata lelaki berusia 29 tahun itu ditahan bersama dua remaja perempuan berusia 19 dan 18 tahun yang berasal dari Perak  dan Selangor, kira-kira jam 12.30 tengah malam semalam.
Cerita Lanjut: myMetro | Dua kali buat dosa

*sekadar gambar hiasan*

No comments: