Pages

Thursday, September 8, 2011

Kaki Tersepit Masih Tersenyum.....

Salam 1 Malaysia buat pembaca blog ercy...

hahaha...anda biasa bernyayi sambil mandi kah??? ini kisah kanak-kanak 10 tahun Ahmad Aminuddin Mohammad dari Kampung Sungai Seligi Pasir Puteh masih mampu tersenyum walaupun kaki kirinya tersepit dalam lubang tandas kira-kira 30 minit.

Kejadian berlaku kira-kira jam 2.30 petang sebaik pulang dari Sekolah Kebangsaan (SK) Bukit Abal. Disebabkan asyik menyanyi, kaki kirinya tergelincir lalu termasuk dalam lubang tandas menyebabkan anak bongsu daripada 8 beradik itu teriak meminta tolong dengan ibunya Rogayah Mat Isa, 45 tahun pada masa itu berada di ruang tamu dan pada mulanya tidak pempedulikan jeritan anaknya bongsungnya itu memandangkan ia gemar menjerit dalam bilik air.

Tetapi tidak lama kemudian jeritannya macam menanggung kesakitan  bergegas ke bilik air melihat keadaannya. Nasib baik dia tidak mengunci pintu sebelum terkejut melihat dia terduduk dengan kaki kirinya tersepit dalam lubang tandas.Khabar carita dari ibunya semasa kaki anaknya tersepit, Ahmad Aminuddin Mohammad sempat bertanya perutnya lapar ada makanan kah?? 

sekadar gambar hiasan
Hahaha... agak2 budak ni peminat setia Misha Omar kot??? nak tau napa?? sebab Misha bernyayi sambil hentak2 kakinya... budak ni pun mandi sambil bernyayi hentak2 kaki juga kot???

Maklumat diperolehi dari: Harian Metro

2 comments:

Kancil 8349 said...

hahaha....sebenarnya ia satu bentuk psikologi untuk menghilangkan rasa takut atau malu ketika menghadapi masalah...sebab itu dia senyum...menangis pun tidak guna pada masa itu...

Unknown said...

hahaha... good idea... ialah budak kan slalunya akan menangis...