Pages

Sunday, October 23, 2011

Ercy jadi The Nanny.....

Salam 1 Malaysia buat pembaca blog ercy yang sudi singgah k..

apa pula x pasal2 ercy jadi the nanny.. ada tawaran berlakon kah?? ha3 bukan tawaran berlakon lah.. tawaran jadi babysitter lah.. hu3.. ai?? psti ada kalangan bertanya yang ercy dah kahwin so x hairan kan.. he3 ialah x pernah jaga ank seorang ja.. kali ni ercy jaga 3 org ank pula.. jaga ank adk lagi seoarng ni.. nakal fuyoo.. tahan ja lah.... x nak bebel pjg2.. jom tengok2 gambar budak2 yang ercy jaga k... selamat menonton ha3

Ini lah budak yang ercy jaga ni...

Ethen 2 thn
ni anak ercy ke-2 nicholas 3 thn
ini anak ercy yang tua.. 6 thn nicole.. ni pun keras kepala susah nak urus...
nicole n nicholas
nilah kejadian bila 3 org bergabung..... riuh rumah.. baru 3 org dah ercy macm mulut tak berhenti bebel...

2 comments:

safwanmahzin said...

takutnya nak kawin..=)

ercy said...

ai?? takut pula nak kawin??? adada ja....